Nii väikese siseturuga riigis ei tohiks kõigi reeglite järgi rahvusvahelise haardega moemaja olla. Ometi on Baltika saanud just nimelt moemajaks, mis ekspordib enam kui 60 protsenti oma toodangust. Milline on olnud Baltika teekond Milderi käe all? Millised on olnud tema karmimad õppetunnid ja suuremad õnnestumised? Millised uued võimalused Baltikale terendavad?

Baltika kontor Tallinnas Veerenni tänaval on moodne. Mannekeene ja modelle siin küll igal sammul ei näe, küll aga on toad täis Eesti paremaid talente. Milderi sõnul on eduka ettevõtja valemil kaks peamist komponenti – omada väljakutseid esitavat visiooni ja osata luua võimalikult head meeskonda. Seegi on Baltika ime üks osa – disainerid on suures osas Eesti enda talendid, tulnud vaid ühest kõrgkoolist, Kunstiakadeemiast.

Aga läheme ajas tagasi.