Hannes Saarpuu, kuuldavasti teete te Nordicas suuri ümberkorraldusi. Milleks see vajalik on?

Kardinaalseid muudatusi pole, pigem on küsimus rõhuasetustes. Meil on olnud kohati erinevad vaated, kuidas edasi liikuda. Ja nüüd on plaan see, et peame oma lubadusi. Mitte ainult Nordica, vaid ka Regional Jeti klientide ees, nende hulgas on suuri lennufirmasid, kelle lende me opereerime.

Suvel, kui ettevõttesse tulin, oli olukord keerukas. See oli seotud kahe teguriga – Regional Jet kasvatas aastaga oma tegevust kolm korda ja lisalennukite mehitamiseks ja opereerimiseks ei suudetud leida piisavalt piloote. Tekkisid tõrked planeerimises jne. Igal ettevõttel, mis kasvab nii kiiresti ja nii mitu korda suuremaks, hakkab kuskilt kärisema. Meil juhtus see eelkõige tööjõu koha pealt.

Piloodi värbamisest tööle hakkamiseni läheb kolm-neli kuud, sest seal on kindlad protseduurid, mis tuleb läbi käia.